En tävling till!!!



I semestertider finns kanske annat att göra än pyssla. Men saknar verkligen våra onsdagskvällar. =) Kanske skulle försöka få till en kväll med lite pyssel, vin och ost och kex...eller vad säger ni tjejer???

I brist på sysselsättning är jag (Åsa) ute och kollar runt på lite scrapinspiration och hittar diverse bloggcandyn. Har vi tur kanske vi vinner nått till våra kvällar.

Här kommer iallafall länken till tävlingen:
http://scrapkammaren.blogspot.com/2010/06/semester-candy.html

Nu skriker sonen att han behöver hjälp att pumpa cykeln så det är väl bäst att jag masar mig ur skrivbordstolen och ger honom en liten hjälpinsats.

Kram!

Kommentarer
Postat av: karro

jag gillar förslaget som fan =)

2010-07-07 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0