skaparlust!!!



Fick nu i helgen ett ryck och gjorde en massa kort tillsammans med syster yster Pia. Resultatet ser ni här...

Till salu om någon är intresserad.


.

Har länge funderat på vad jag skulle göra med ett av mina svartvita papper. Blev nöjd med resultatet.





Ett tackkort jag gjorde ifall jag skulle få köpa bilen, en golf 4 i örebro, men annan kille som visserligen hade förtur köpte den till min stora sorg.








Även detta papper har jag haft funderingar kring.


Nedan har ni korten Pia gjorde...





Ett kort att sätta på en vinflaska eller nått annat i den stilen



HELLO KITTY =)  ...



...Två söta mirandanallar




Tack för idag! Vi syns på Onsdag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Snyggt jobbat tjejer, ses på onsdag!

2010-05-16 @ 12:54:06
Postat av: Theresia

Super fina kort,synd jag inte visste att ni höll på för jag kände mig så kreativ en dag men vi ses på onsdag.

2010-05-16 @ 16:11:42
Postat av: Åsa

Det var ju synd att jag inte tänkte på dig...men det blir garanterat fler gånger. Ska tänka på dig nästa gång, jag lovar. Det samma gäller dig!!! eller alla kanske. Vi får se till att vi har varandras mobilnummer, så kan vi skicka iväg ett sms när vi känner oss kreativa, får kanske napp någonstans då.

2010-05-16 @ 20:01:28
Postat av: karro

satan så snyggt kreativt! =) stort plus i kanten har du åsa som lägger ut bilderna på bloggen också! Nu är det bara de andra damerna kvar! jag vet tex att madde har ett snyggt grattiskort till en femåring. HOST HOST

2010-05-17 @ 12:29:44
Postat av: Madde

Moahahaha det var ju det här med att ladda in korten på datorn också......de ligger ju rätt bra i kameran och mobilen vettja. JAG SKA BÄTTRA MIG KARRO =)))

2010-05-18 @ 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0